x
 

SSS Sıkça Sorulan Sorular

1. Metre ile sipariş verilen ürünlerde yazan fiyat metre fiyatı mıdır?

    - Evet.

2. Sipariş verdiğimde kargom elime ne zaman ulaşır?

    - Siparişin verilmesinden itibaren 3 iş günü içerisinde ürün kargoya verilir. Özel durumlarda siz değerli müşterilerimizle iletişime geçilecektir.

3. Kargo ücretleri neye göre belirlenir?

    - Kargo ücretleri fiyata göre belirlenmektedir. 0-200 TL arası siparişlerinizde 7.90 TL, 200-1000 TL arası siparişlerinizde 9.90 TL sabit kargo ücreti belirlenmiş olup, 1000 TL ve üzeri siparişlerinizde ücretsiz kargo gönderimi yapmaktayız.

 

4. Telefon ile sipariş verebilir miyim?

    -   Sitemizden sadece online olarak sipariş verilebilmektedir. Ayrıca whatsapp ile en pratik ve en hızlı şekilde bizden yanıt alabilirsiniz. Telefon ya da e-posta yoluyla sipariş vermek mümkün değildir.


      5. Ürünüm kırık geldi. Ne yapabilirim?

          - Ürünü teslim almadan önce kargocu yanınızdan ayrılmadan ürünü kontrol etmeniz gerekmektedir. Ürün zarar görmüş ise "Hasar Tespit Tutanağı" tutulması gerekmektedir. Aksi taktirde kargoda kırılan üründen goldhouse.com.tr sorumlu değildir.

      6. Ürünüm arızalı çıktı. Ne yapabilirim?

         - Ürünü gelen kargocu ile Goldhouse Yapı Marketiniz'e gönderebilirsiniz. Geri gönderim sonucunda goldhouse.com.tr size kargo ücreti ödetmeyecektir. Gelen ürün tarafımızca       kontrol edildikten sonra ürünün yenisi kargo ile tekrardan tarafınıza ücretsiz şekilde ulaştırılacaktır.

      7. Yeni sipariş vermek istiyorum. Ne yapmalıyım?

        - Sitemizden online olarak siparişinizi oluşturabilirsiniz.

      8. Vermiş olduğum siparişe yeni bir ürün eklemek istiyorum. Ne yapmalıyım?

        - Ödeme işlemleri siparişinizi oluşturma aşamasında tamamlanmakta olup nihai sipariş olarak bize ulaşmaktadır. Bu sebeple mevcut siparişinize yeni ürün eklenememektedir. Dilerseniz sitemizden ayrıca sipariş verebilirsiniz.

     9. Kargodaki siparişimi iptal etmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

       - Sipariş iptali sadece ürünleriniz hazırlanıyorken yapılabilmektedir. Kargoda bulunan ürününüz için iade işlemi gerçekleştirebilirsiniz. 

    10. Gelen ürünün garanti belgesine tarih yazılmamış. Ne yapmalıyım?

       - Ürün ile beraber tarafınıza gönderilen ürünün faturasında yazan tarih, ürünün garanti süresinin başlamış olduğu tarih anlamına gelir. Dolayısıyla rahatlıkla ürünün garantisinden faydalanabilirsiniz. 

    11. Arızalı / Kırık gelen ürünün iadesini şirketinize yaptım. Ödediğim ücretin iadesi tarafıma ne zaman yapılır?

      - Banka tarafından hesabınıza yansıtma süreleri değişebilir. Genellikle 1 hafta içerisinde iade tarafınıza yapılabilmektedir.

    12. 14 (On Dört) günlük iade sürem doldu, ürünü iade edebilir miyim?

      - Yasal süreçler gereği iade işlemleri,  ürünün size teslim tarihinden itibaren ilk 14 gün içinde yapılabilmektedir. Bu sürenin dışında kalan talepleri ne yazık ki karşılayamıyoruz.

T-Soft® e-ticaret sistemleriyle hazırlanmıştır.